В наши дни в които всеки клиент има по един малък компютър в джоба, всеки бизнес обръща все повече внимание на своето онлайн присъствие и репутация. В тази статия ще се фокусираме над това колко е важно за всеки бизнес да получава обратна връзка от своите клиенти, като се стреми да подобрява своите продукти и услуги в съответствие с техните нужди и предпочитания.
Oink е нова платформа радваща се на все повече популярност в българското интернет пространство. Хиляди потребители всеки ден търсят и намират качествени бизнеси с помощта на Oink. Възможността на вашите клиенти да оставят обратна връзка прави платформата ваш верен помощник в задачата да подобрявате продуктите и услугите си.
Най-добрият начин да получите отзив е като насърчавате вашите клиенти да ви оставят такъв. В зависимост от спецификата на предоставяните услуги, това може да се случи както като устна молба, така и като флаер или рекламни материали, които подтикват вашите клиенти да изкажат мнението си относно вашите услуги. Важно е да знаете, че според проучване на Shopify
около 79% от потребителите вземат под внимание отзивите, които четат сякаш са персонална препоръка от техен приятел.
Други подходящи за вас препоръки да увеличите вашия брой отзиви е например да поставите линк във вашия уебсайт, както и да изпращате имейли на вашите клиенти. Експериментирайте и вижте кое работи най-добре за вас, тъй като няма универсален подход.
При достигане на определен брой отзиви, вашият бизнес ще се показва както в Oink, така и в Google със съответния рейтинг под името, като това значително увеличава вероятността да бъде кликнато на вашия линк, вместо на конкурентен такъв.
Негативните отзиви се случват, като те често биха могли да имат по-голяма стойност за вас, сравнение със само положителните такива. Според онлайн проучвания 78% от вашите потребители биха имали повече доверие ако имате и отрицателни отзиви сравнение с това да имате единствено отзиви с 5 звезди. Това кара вашите клиенти да имат повече доверие, че отзивите са истински и не са манипулирани.
Според други проучвания около 33% от потребителите написали отрицателен отзив очакват обратна връзка от вас. Това е ваш шанс да се свържете с недоволния клиент, за да изчистите недоразумението или просто да се извините, това показва, че ви е грижа и прави винаги добро впечатление.
Винаги можете да отговорите на вашите клиенти независимо дали отзивите са отрицателни или положителни. Следвайте тези кратки съвети, които винаги ще са ви от полза.
Не отговаряйте шаблонно, а подходете персонално към отзивът на вашия клиент.
Бъдете кратък - не се впускайте в дълги и ненужни обяснения.
Запомнете, че никой не е перфектен. Подходете с нужното разбиране към вашия клиент и се опитайте да съдействате максимално.
Запомнете, че вашите отговори са публични и те ще са от полза и за други ваши клиенти в бъдеще.
Благодарете на вашите клиенти!
Всеки отзив се одобрява от екипът на Oink, за да сме сигурни, че оставената обратна връзка отговаря на правилата на използване на платформата. В случай, че имате съмнение за фалшиви или некоректни отзиви оставени за вашия бизнес, моля използвайте опцията за доклад. Ще се направи нужната проверка и при констатирано нарушение отзивът ще бъде премахнат.
Докладвайте отзив ако:
Има обидно или некоректно съдържание
Съдържа лична информация
Ако е с рекламна насоченост
Ако не е базиран на истински опит с вашата услуга
Ако смятате, че този отзив не се отнася за вашия бизнес.
Не докладвайте отрицателните отзиви, а се опитайте да ги превърнете във ваш инструмент в подобряване на вашите продукти или услуги.
Запомнете, че вашата Oink бизнес страница е дългосрочен актив който ще работи във ваш интерес и ще ви носи много нови клиенти. Поддържайте информацията във вашата страница актуална и отговаряйте на вашите клиенти както на техните отзиви, така и на техните запитвания посредством лично съобщение.
Други статии
Най-предпочитаните фитнес зали и спортни клубове в Пловдив
За начинаещи заниманията във фитнеса може да изглеждат скучни, монотонни и твърде трудни, но след седмица тренировки мнението се променя. Упражненията във фитнеса имат много ползи за здравето. Например, намаляват риска от сърдечно-съдови и други заболявания. Тези пък, които искат да свалят килограми, е хубаво да съчетаят своите тренировки с умерено кардио за оптимални резултати. Също така, не бива да забравяме за силовите натоварвания, чиято цел е увеличаване на мускулния обем (хипертрофия).
Най-добрите хотели на първа линия в България по курорти
Представете си, че всяка сутрин се събуждате под релаксиращия звук на вълните, разбиващи се в плажа, и се наслаждавате на зашеметяваща гледка към морето от комфорта на стаята си. Хотелите на плажа в България предлагат директен достъп до плажа, което означава, че можете лесно да стигнете от хотела до пясъка за няколко секунди...
Планиране на събития в София. Всичко необходимо за едно незабравимо изживяване
Организирането на поводи и празници може да бъде доста изискващо и времеотнемащо занимание. Това се отнася особено за събития като сватби, корпоративни партита, юбилеи и други специални поводи, които изискват перфектна организация и внимание към детайлите.
Хотели на първа линия в Свети Влас
Свети Влас е малък град, който благодарение на своето местоположение и климат се превръща в едно от най-посещаваните места през последните няколко години. Намира се на 5 км от курорта Слънчев бряг и на 45 км северно от град Бургас. На това място склоновете на планината "Стара планина" се спускат към морето. Въздушните течения между морето и планината създават уникален климатичен феномен, като създават кристално чист въздух без полени. Това е мястото в България, където се лекуват астма и респираторни заболявания.