
В наши дни в които всеки клиент има по един малък компютър в джоба, всеки бизнес обръща все повече внимание на своето онлайн присъствие и репутация. В тази статия ще се фокусираме над това колко е важно за всеки бизнес да получава обратна връзка от своите клиенти, като се стреми да подобрява своите продукти и услуги в съответствие с техните нужди и предпочитания.
Oink е нова платформа радваща се на все повече популярност в българското интернет пространство. Хиляди потребители всеки ден търсят и намират качествени бизнеси с помощта на Oink. Възможността на вашите клиенти да оставят обратна връзка прави платформата ваш верен помощник в задачата да подобрявате продуктите и услугите си.
Най-добрият начин да получите отзив е като насърчавате вашите клиенти да ви оставят такъв. В зависимост от спецификата на предоставяните услуги, това може да се случи както като устна молба, така и като флаер или рекламни материали, които подтикват вашите клиенти да изкажат мнението си относно вашите услуги. Важно е да знаете, че според проучване на Shopify
около 79% от потребителите вземат под внимание отзивите, които четат сякаш са персонална препоръка от техен приятел.
Други подходящи за вас препоръки да увеличите вашия брой отзиви е например да поставите линк във вашия уебсайт, както и да изпращате имейли на вашите клиенти. Експериментирайте и вижте кое работи най-добре за вас, тъй като няма универсален подход.
При достигане на определен брой отзиви, вашият бизнес ще се показва както в Oink, така и в Google със съответния рейтинг под името, като това значително увеличава вероятността да бъде кликнато на вашия линк, вместо на конкурентен такъв.
Негативните отзиви се случват, като те често биха могли да имат по-голяма стойност за вас, сравнение със само положителните такива. Според онлайн проучвания 78% от вашите потребители биха имали повече доверие ако имате и отрицателни отзиви сравнение с това да имате единствено отзиви с 5 звезди. Това кара вашите клиенти да имат повече доверие, че отзивите са истински и не са манипулирани.
Според други проучвания около 33% от потребителите написали отрицателен отзив очакват обратна връзка от вас. Това е ваш шанс да се свържете с недоволния клиент, за да изчистите недоразумението или просто да се извините, това показва, че ви е грижа и прави винаги добро впечатление.
Винаги можете да отговорите на вашите клиенти независимо дали отзивите са отрицателни или положителни. Следвайте тези кратки съвети, които винаги ще са ви от полза.
Не отговаряйте шаблонно, а подходете персонално към отзивът на вашия клиент.
Бъдете кратък - не се впускайте в дълги и ненужни обяснения.
Запомнете, че никой не е перфектен. Подходете с нужното разбиране към вашия клиент и се опитайте да съдействате максимално.
Запомнете, че вашите отговори са публични и те ще са от полза и за други ваши клиенти в бъдеще.
Благодарете на вашите клиенти!
Всеки отзив се одобрява от екипът на Oink, за да сме сигурни, че оставената обратна връзка отговаря на правилата на използване на платформата. В случай, че имате съмнение за фалшиви или некоректни отзиви оставени за вашия бизнес, моля използвайте опцията за доклад. Ще се направи нужната проверка и при констатирано нарушение отзивът ще бъде премахнат.
Докладвайте отзив ако:
Има обидно или некоректно съдържание
Съдържа лична информация
Ако е с рекламна насоченост
Ако не е базиран на истински опит с вашата услуга
Ако смятате, че този отзив не се отнася за вашия бизнес.
Не докладвайте отрицателните отзиви, а се опитайте да ги превърнете във ваш инструмент в подобряване на вашите продукти или услуги.
Запомнете, че вашата Oink бизнес страница е дългосрочен актив който ще работи във ваш интерес и ще ви носи много нови клиенти. Поддържайте информацията във вашата страница актуална и отговаряйте на вашите клиенти както на техните отзиви, така и на техните запитвания посредством лично съобщение.
Други статии

Топ 10 плувни басейни в България. Къде се намират и какви са предимствата им?
В плувните басейни можете да се насладите на гладка и чиста вода, без вълни и морски течения, което ги прави подходящи за различни видове плуване и водни спортове. Много от басейните предлагат и допълнителни удобства като шезлонги, чадъри, барове и ресторанти, където можете да се релаксирате и насладите на храна и напитки след плуване.

Oink.bg - Тук сме за теб!
От началото на месец декември имаме огромното удоволствие да се похвалим, че нашата платформа Oink.bg е вече достъпна и напълно функционална за всички, но нека се върнем малко назад и да обясним какво е Oink и каква е нашата мисия...

Топ зимни дестинации в България, които да посетите
Зимата настъпи и макар снегът все още да не е покрил цялата страна, много хора вече планират своите зимни почивки. България предлага изобилие от прекрасни места за отдих през студените месеци, които впечатляват с комбинация от природни красоти, исторически забележителности и уютни планински курорти. Независимо дали търсите активен ски туризъм, релаксиращи минерални бани или просто спокойна разходка сред снежни пейзажи, страната има какво да предложи на всеки любител на зимните приключения

Хотели на първа линия в Китен
В древни времена на същото място, където сега се намира Китен, е имало селище, чиито крепостни стени са запазени и до днес и са реставрирани. Днешното селище е основано през 1932 г. Името Китен е дадено поради факта, че градът прилича на букет цветя (китка на български), когато се гледа отдалеч.