Oink
Назад към резултатите

Докладвай

Сподели

Запази

МЦ Виталити ЕООД

МЦ Виталити ЕООД

Добави отзив

2.50

68 отзива

#35 от 164 Лечебни заведения в Варна

Лечебно заведение

Предложете редакция

Медицински център „Виталити“ ЕООД се отличава с висок професионализъм и модерна апаратура, което го прави предпочитан избор за много пациенти. Д-р Желязкова, водещ специалист в центъра, е високо оценена за внимателното си и индивидуално отношение към всеки пациент. Тя е известна със способността си да обяснява подробно и да отговаря изчерпателно на въпросите, което създава усещане за сигурност и доверие у пациентите. Много от тях отбелязват, че чакането за преглед е оправдано заради качеството на услугата и вниманието, което получават. Въпреки че понякога се налага да се чака по-дълго, това се дължи на ангажираността на д-р Желязкова към всеки пациент и готовността ѝ да се справя с всякакви случаи, включително спешни. Пациентите са впечатлени от професионализма и отдадеността на екипа, както и от модерната апаратура, с която разполага центърът. Много от тях горещо препоръчват „Виталити“ заради високото качество на медицинските услуги и внимателното отношение към пациентите.

С помощта на AI

Това резюме е създадено с помощта на изкуствен интелект, въз основа на скорошни отзиви в мрежата и Oink. Oink не носи отговорност за това резюме и мненията в него.


Беше ли полезно?

Контакти

mc_vitaliti_eood

088 783 8***

Намира се в

Адрес

Входа е от към новия, ул. Дунавски лебед №17 Кръстовището на ул. Дунавски лебед №17 и ул. Български орел, бул. „Васил Левски“ №20, 9000 Варна

Мнения и отзиви за МЦ Виталити ЕООД

1.00

Не харесвам

1 Отзив

5 - Отлично

0

4 - Много добре

0

3 - Добре е

0

2 - Може да бъде по-добре

0

1 - Не харесвам

0

Отзиви в мрежата

Oink

1.00/5

1 отзив

Radost Deneva
Radost Deneva
1 отзив0 Снимки

8.09.2025

Обичайно се въздържам да пиша ревюта, но искам да споделя колко неприятно беше отношението им в ситуацията ми. Нямах час, но ми казаха по тел., че може да дойда между 14:00-16:00 и да почакам, това и направих. Към 18:15 най-накрая ме повикаха и тогава ми казаха, че не може с направление, при което аз поисках да знам сумата за преглед и дали е възможно плащане с карта, уж да. После мислех, че давам резюме за случая си на младата учаща се лекарка, докато Д-р Желязкова пристигне, но така и премина консултацията ми с бърз преглед, а от кабинета на главната лекарка пристигна само касовия бон с, разбира се, двойна на посочената в началото сума + няма ПОС терминал. А откъм професионален съвет за ситуацията ми, същото като да не бях отишла. Надявам се някои да види този отговор и да си спести от всички средства и нерви.

Беше ли полезно?

Най-доброто от Варна

Общи условия

Политика за поверителностОбщи условияБисквитки

Оинк

Добави бизнесБлогВерифицирай своя бизнесЗа агенцииРеклама
© 2025 Oink.bg. Всички права запазени